ثبت شعبه در امارات

شعبه خود را در امارات متحده عربی یا منطقه آزاد افتتاح کنید 

مزایای ایجاد شعبه در دبی بسیار زیاد است. افتتاح آن در منطقه های اصلی و یا حتی آزاد امارات، به سرمایه گذاران خارجی و شرکت های منطقه آزاد در گسترش و ورود به بازار محلی امارات کمک می کند.

سرمایه گذاران از سراسر جهان ترجیح می دهند یک شعبه در امارات ایجاد کنند تا به آنها کمک کند تا به بازار محلی نفوذ کنند. برای دسترسی به امارات متحده عربی و منطقه خاورمیانه، شرکت های بزرگ جهانی، امارات متحده عربی را به عنوان محل شعبه‌های خود انتخاب می کنند. با این وبلاگ قصد داریم شما را در مورد افتتاح یک شعبه در امارات متحده عربی یا منطقه آزاد آگاه کنیم.

 

مراحل مربوط به افتتاح‌شعبه در دبی

چندین روش برای راه اندازی آن در دبی برای یک شرکت منطقه آزاد یا سرزمین اصلی وجود دارد. قوانین و مراحل افتتاح آن برای  یک شرکت خارجی کمی متفاوت است.

مراحل به شرح زیر است:

     یک درخواست برای یک شعبه پر کنید.

با تهیه مدارک لازم، پر کردن فرم درخواست و ارسال آن به اقتصاد دبی می توان شعبه‌ای در دبی افتتاح کرد. لازم است که به یاد داشته باشید که داشتن یک نمایندگی خدمات محلی برای یک شعبه الزامی است. دبی بیزینس رزیدنس تمام الزامات شرکت شما را بررسی می کند تا به شما کمک کند تا یک نمایندگی خدمات محلی ایده آل را برای دفتر خود پیدا کنید.

     مجوزهای مورد نیاز خود را دریافت کنید.

برای برخی از فعالیت های شرکت مانند مراقبت های بهداشتی، تجارت الکترونیک (موبایل)، آموزش و سایر موارد، چند مجوز برای افتتاح یک شعبه در دبی لازم است. این درخواست توسط وزارت اقتصاد تایید می شود تا الزامات و ماهیت فعالیت شرکت را تجزیه و تحلیل کند. فرآیند ایجاد شعبه شرکت خارجی شامل صدور گواهینامه از سفارت امارات در کشور اصلی شرکت مادر است. مجوز وزارت امور خارجه امارات نیز مورد نیاز است.

     اخذ مجوز از وزارت اقتصاد

پروانه شعبه پس از ارائه مدارک مورد نیاز به وزارت اقتصاد و پرداخت وجه مورد نیاز صادر می شود.

      عضو اتاق بازرگانی شوید.

پس از دریافت مجوز، شرکت را در اتاق بازرگانی امارات ثبت کنید.

 

 

 

چگونه یک شعبه شرکت در منطقه ازاد یا اصلی  دبی باز کنیم؟

۱- تصویب هیئت مدیره

برای افتتاح شعبه باید مصوبه ای مبنی بر افتتاح شعبه جدید به تصویب هیئت مدیره برسد. هیأت مدیره این اختیار را دارد که یک مدیر را برای تأسیس شرکت جدید و نظارت بر فعالیت آن انتخاب کند.

۲- ایجاد شعبه

پس از تصویب مصوبه هیئت مدیره، شرکت می تواند نسبت به ثبت شعبه اقدام کند. برای دریافت مجوز شرکت و ثبت  در سرزمین اصلی دبی، شرکت می تواند مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کند. ما به شما کمک می کنیم تا دفتر شرکت خود در دبی را به کارآمدترین شکل ممکن ثبت کنید، همچنین خدمات پشتیبانی بی پایان کسب و کار را در امارات ارائه می دهیم.

 

 

شعبه شرکت

 

مزایای افتتاح شعبه در دبی 

  • صد در صد مالکیت خارجی

دفترزیرمجموعه به جای یک شخص حقوقی مجزا، به عنوان توسعه دهنده شرکت مادر تلقی می شود. در نتیجه، شما مالکیت ۱۰۰ درصدی را دارید و می‌توانید همان کار شرکت اصلی را انجام دهید.

  • اجاره دفتر در امارات

دفتر شما بسته به نیاز سهامداران شرکت می تواند در هر نقطه از دبی واقع شود. برای پایین نگه داشتن هزینه های اداری، این شرکت ممکن است فضای اداری را در سرزمین اصلی دبی با نرخ کمتری تقاضا کند. سازمان هایی که نیازی به فضای اداری در مرکز شهر ندارند، می توانند دفاتر را با هزینه ای متوسط ​​در هر نقطه از امارات اجاره کنند.

  • تجارت در سرزمین اصلی امارات متحده عربی

راه اندازی یک بخش در سرزمین اصلی دبی به شرکت اجازه می دهد تا به صورت فعال در بازارهای محلی امارات متحده عربی معامله کند. یک شعبه به یک شرکت اجازه می دهد تا به طور مستقیم در سرزمین اصلی دبی بدون نیاز به توزیع کننده یا نماینده محلی معامله کند.

  • مزایای مالیات

امارات مالیات شرکت یا درآمد ندارد و مشاغل می توانند از این محیط مالیاتی تا حد ممکن استفاده کنند. این شرکت می تواند از مزایای قرارداد اجتناب از مالیات مضاعف (DTAA) استفاده کند و با ایجاد زیرمجموعه ای در دبی، مالیات را در کشور خود پس انداز کند.

  • الزامات گزارش های حسابرسی

حسابرسی یک شرکت بزرگ با تراکنش های مالی روزانه زمان بر است. ایجاد شعبه به پیگیری قانونی کلیه معاملات بین آن و شرکت مادر کمک خواهد کرد.

  • حداقل هزینه های اداری

باز کردن یک زیرمجموعه جدید هزینه کمتری نسبت به تأسیس یک شرکت جدید در بسیاری از کشورها دارد.

در امارات متحده عربی، دفاتر شعبه ملزم به نگهداری گزارشات حسابرسی نیستند. گرفتن یک دفتر کوچک برای بخش دبی شما هزینه های اداری و عملیاتی را به حداقل خواهد رساند.

  • مسیر کم هزینه به بازارهای جدید

راه اندازی آن یک رویکرد ساده برای ورود به یک بازار جدید است. هزینه راه اندازی در دبی کمتر از هزینه راه اندازی یک کسب و کار جدید است.

 

مدارک ثبت شرکت

 

مدارک مورد نیاز برای ایجاد زیرمجموعه در دبی 

  • نام تجاری 
  • اسناد شرکت مادر 
  • تفاهم نامه، اساسنامه، گواهی تاسیس، و گواهی نامه خوب مصوبه هیئت مدیره برای تاسیس زیر مجموعه در دبی 
  • گواهی تاییدیه
  • وکالت نامه مدیر 
  • کل کپی پاسپورت مدیر کل
  • حساب های مالی که دو سال قبل در شرکت اصلی حسابرسی شده است.
  • فهرست عملیات کلیدی تجاری که در قراردادهای نمایندگی خدمات محلی دبی انجام می شود و کپی مدارک شناسایی

 

به نظر می رسد افتتاح یک چنین کسب و کاری جایگزین مناسبی برای شرکت های منطقه آزاد یا سرزمین اصلی باشد که به دنبال گسترش تهاجمی در بازار محلی امارات و کشف چشم اندازهای تجاری جدید هستند. اگر مایل هستید در امارات شعبه کسب و کار خود را ثبت کنید، می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

دبی بیزینس رزیدنس خدمات راه اندازی کسب و کار و تشکیل شرکت در امارات متحده عربی را با راهنمایی تیم مشاوران حرفه ای ما ارائه می دهد. راه اندازی سریعتر و بدون دردسر شرکت در سرزمین اصلی و Freezone ( منطقه آزاد ) در امارات.

منبع:

https://business.dhanguard.com/blogs/company-formation/open-a-branch-office-in-uae-mainland-or-free-zone

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed